Zondag 20 augustus

20 augustus 2017 - 水仙里, Taiwan

Kenting. Vandaag geen reis dag. Heerlijk om even van het "vertrouwde " uit te gaan. Vanmorgen vroeg wezen schelpen zoeken. Prachtige exemplaren gevonden. Na het ontbijt met Abel en Marije en de kinderen overleg gehad . We besloten met elkaar te gaan snorkelen in de buurt van Kenting. Wat een ervaring.  Met een gids zijn we een dik uur de zee in geweest. Duik1DuikrDuikjDuikj2Duikr2Duik2Duik3Duik4Duik5Hij maakte foto,s  en we gingen er vanuit  dat we zeker een 30 euro voor het kaartje zouden moeten gaan betalen. Nee dus het hele snorkelgebeuren inclusief de foto,s kostte 10 euro per persoon. Het was een snorkelplaats voor de locale bevolking. Ze proberen de baai schoon te houden door voortdurend met grote nylon zakken naar de  bodem te gaan om  daar al de plastic rommel en andere zaken op te ruimen. Het viel sowieso op hoe schoon en effecient ze daar werken .

Na de late lunch zijn we tegen 5 uur naar het strand gegaan. Heerlijk gezwommen. Om half 7 werd  iedereen gesommeerd het water uit te gaan. Geen bewaking verder.

Prachtige zonsondergang volgde. Oz1Oz2Droombeelden zijn het. Binnen een half uur is het daarna  volledig donker.

Na,   ja wel een pizza ,  te hebben gegeten met een heerlijke cocktail Teqillaterug naar de hotelkamer.

Morgen op naar Taitung  De warmwaterbronnen tegemoet.  Een route langs de oostkust die erg mooi schijnt te zijn staat ons te wachten.Eerst slapen,ontbijten en nog even langs het strand struinen.

1. Ineke Schuringa:
    20 augustus 2017
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin daar!
  2. Hanna:
    20 augustus 2017
    Wat een foto janke, prachtig!! Zo te lezen heerlijk om even in kenting te zijn!
  3. Marije:
    21 augustus 2017
    Heel veel plezier de laatste dagen van jullie reis!